K2 - Et skritt videre

Velkommen alle 9.klassinger til å ta et skritt videre!
K2 er for deg som nå har fullført/fullfører konfirmasjon og ønsker å gå et skritt videre i å utforske troen og deg selv som leder.

K2 er et tilbud for deg som er i 9.klasse. Det er en mulighet til å gå et skritt videre fra konfirmanttiden til å utforske den kristne tro, og utvikle deg som leder. Oppstart er onsdag 27.mai kl 14:30. Fram til 18.juni møtes vi ukentlig onsdager for undervisning, samtale og bønn. Det serveres også noe å spise på hver samling. Etter sommerferien vil K2 møtes annenhver uke. I tillegg vil man som K2 være med som leder på utvalgte leirer og Gudstjenester. Man reiser også på ungdomskonferansen Impuls som del av K2 året. 

Meld deg på her

Powered by Cornerstone