K2 - Et skritt videre
K2 er et tilbud for deg som er i 9.klasse. Det er en mulighet til å gå et skritt videre fra konfirmanttiden til å utforske den kristne tro, og utvikle deg som leder. Oppstart er onsdag 27.mai kl 14:30. Fram til 18.juni møtes vi ukentlig onsdager for undervisning, samtale og bønn. Det serveres også noe å spise på hver samling. Etter sommerferien vil K2 møtes annenhver uke. I tillegg vil man som K2 være med som leder på utvalgte leirer og Gudstjenester. Man reiser også på ungdomskonferansen Impuls som del av K2 året.
