K2 - Et skritt videre

Velkommen alle 9.klassinger til å ta et skritt videre!

K2 er et tilbud for deg som er i 9.klasse. Det er en mulighet til å gå et skritt videre fra konfirmanttiden til å utforske den kristne tro, og utvikle deg som leder. Oppstart er onsdag 27.mai kl 14:30. Fram til 18.juni møtes vi ukentlig onsdager for undervisning, samtale og bønn. Det serveres også noe å spise på hver samling. Etter sommerferien vil K2 møtes annenhver uke. I tillegg vil man som K2 være med som leder på utvalgte leirer og Gudstjenester. Man reiser også på ungdomskonferansen Impuls som del av K2 året. 

Meld deg på her

Aktuelt
Søndag 14.Juni inviteres det til nytt og siste menighetsmøte før sommerferien
Les mer
29.-30. Mai deltok vi på vår første Generalforsamling i Misjonskirken
Les mer
Tradisjonen tro blir det felles sommergudstjenester også i år.
Les mer
Onsdag 27.5 ble det holdt et åpent informasjonsmøte om vårt konfirmanttilbud
Les mer
Pinsehelgen fikk vi den store gleden å få arrangere Tweensleir.
Les mer
Powered by Cornerstone